
Algeria, 1988

Algeria, Clouds, 1988

Algeria, Gallery, 1988

Algeria, Mosque, 1988

Algeria, Tidis, 1988

Family Album, Anna (fragment), 2008

Family Album, Anna (fragment2), 2008

Family Album, Anton, 2008

Family Album, David, 2008

Family Album, Jakow (fragment), 2008

Family Album, Jakow, 2008

Family Album, Leonid, 2008

Family of Man, 1995

Lottery, part1, 2014

Lottery, part2, 2014

Lottery, part3, 2014

Lottery, part4, 2014

Lottery, part5, 2014

Men and Statues, 1993

Men and Statues, Gdańsk, 1993

Men in Stripes, CSW Łaźnia Gdańsk, 2011

Men in Stripes, fragment1, 2006

Men in Stripes, fragment2, 2006

Men in Stripes, fragment3, 2006

Men in Stripes, fragment4, 2006

Men in Stripes, fragment5, 2006

Obituary, 2000 pracownia

Obituary, 2000

Puzzle, 2002 pracownia1

Puzzle, 2002 pracownia2

Puzzle, 2002

Scratch, 2004 pracownia

Scratch, 2004

Sensless, Madrid, 2016

Sensless, Mobile1, 2016

Sensless, Mobile2, 2016

Sensless, Mobile3, 2016

Sensless, Newcastle, 2016

Silverscreen, 1997

Silverscreen, Gdańsk, 1997 fragment

Silverscreen, Gdańsk, 1997 pracownia

Silverscreen, Gdańsk, 1997

Way of the Cross, 1985
Piotr Józefowicz – urodził się 12 czerwca 1959 roku w Lublinie. W 1966 roku rozpoczął swoją edukację w Państwowej Szkole Muzycznej w Lublinie. W roku 1974 zdał egzamin do Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Lublinie, które ukończył w roku 1979. W 1981 roku rozpoczął studia w Państwowej Wyższej Szkole Sztuk Plastycznych w Gdańsku. Dyplom na Wydziale Malarstwa uzyskał w 1985 roku, w pracowni prof. Kazimierza Ostrowskiego.
W 1986 roku podjął pracę asystenta w Instytucie Wychowania Artystycznego przy Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Od października 1988 roku pracuje na Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku. Od 1985 roku kontynuuje proces tworzenia „niekończącego się” cyklu obrazów pod wspólnym tytułem „THE SHOW MUST GO ON”. Cykl jest zapisem zmieniającego się czasu, różnorodności otaczających nas sytuacji. Zmienia się poprzez tworzenie nowych części, a także przemalowywanie starych. Projekt, przekraczając swymi rozmiarami granice „postrzegalności”, stał się rodzajem instalacyjnej projekcji. Na całość cyklu składa się obecnie ponad 160 części zawierających w sobie element nieprzewidywalnej kontynuacji. W miarę swojego rozwoju, cykl staje się coraz to większym ciężarem ekspozycyjnym, sytuując się nieco w poprzek oficjalnego obiegu galeryjnego. Mimo tych przypadłości, w całości lub fragmentach, obrazy cyklu prezentowane były na kilkudziesięciu wystawach. Pokazywane były m.in. w: CSW Łaźnia, GGM oraz Galerii „Koło” w Gdańsku, PGS Sopot, Muzeum Archidiecezji oraz Instytucie Media Art w Warszawie, Galerii „Szyb Wilson” w Katowicach, „Wozownia” w Toruniu, BWA w Bydgoszczy, Nowym Sączu, Olsztynie, Łodzi, Wrocławiu, Suwałkach, Galerii „El” w Elblągu, „Starym Browarze” w Poznaniu, a także w „Metro Hall” w Toronto, Istanbul Cumhuriyet Museum, „Titanikas” w Wilnie, Narodowym Muzeum Sztuki w Bukareszcie oraz na Międzynarodowym Triennale Malarstwa na Litwie. W latach 1997-1999 był członkiem zespołu realizacyjnego Polskich Cmentarzy Wojennych w Katyniu, Miednoje i Charkowie.