Drzwi do Szafy Filozofa VII, 160×185, tech. własna, 2002
Jedno podwójne trzy pośród czterech, 165×190, enkaustyka na pilśni, 2002
Bez tytułu, tech. własna, 130×190, 2019
Bahama, tech. własna akryl piasek na płótnie 120;130 2017
Bez tytułu, akryl piasek na płótnie, 110×125, 2017
Bez tytułu, enkaustyka, 142,5×122,5, 1994
Bez tytułu, enkaustyka na sklejce, 150×264, 1995
Bez tytułu, akryl piasek tech. własna, 90×140, 2017
Bez tytułu, akryl, piasek na płótnie, 125×195, 2017
Bez tytułu, enkaustyka na pilśni, 125×200, 2010
Bez tytułu, piasek akryl na płótnie, 160×320, 2007
Bez tytułu, piasek pigment olej na płótnie, 165×305, 2007
Bez tytułu, piasek pigment olej na płótnie, 170×310, 2007
Bez tytułu, tech. własna, 120×160, 1998
Bez tytułu, tech. własna, 165×310, 2006
Bez tytułu z cyklu Teoria przeźroczystych celów, 46×38, 2001
Drzwi do Szafy Filozofa VIII, 155×180, tech. własna 2002
Bez tytułu, acrylic, sand, canvas, 130×160, 2019
Enkaustyka na pilśni, 170×155, 2013
Generator tautologiczny, samopoziomująca posadzka, enkaustyka ,165×160, 2004
Iluzje autoteliczne II, akryl na płótnie, 2013
Inferno fine carens, pigment beton na desce, 160×240, 2005
Jaszczurka Śmierć Zmartwychwstanie, tech. własna, 150×280, 2001
Kompozycja bez konturów, olej piasek na płótnie, 12×180, 2003
Kompozycja bez konturu, piasek pigment olej na płótnie, 165×315, 2007
Kompozycja bez konturów, tech. własna, 170×315, 2006
Kuszenie św. Antoniego, tech. własna, 2013
Kuszenie św. Antoniego 3
Kuszenie świętego Antoniego, pigment lakier samochodowy, 90×145, 2012
Nie ruchomy element młyna, pigment beton na desce, 160×85, 2005
Odliczanie przestrzeni między akcentami, enkaustyka na sklejce, 25×54, 2006
Odliczanie przestrzeni między akcentami, enkaustyka na pilśni, 25×54, 2006
Odliczanie przestrzeni między akcentami, enkaustyka na pilśni, 23,5×70, 2006
Odliczanie przestrzeni między akcentami, enkaustyka na pilśni, 25×55, 2006
Odliczanie przestrzeni między akcentami, enkaustyka na pilśni, 25×70, 2006
Odliczanie przestrzeni między akcentami, enkaustyka na pilśni, 30×70, 2006
Perspektywa kuszenia świętego Antoniego, olej na płótnie 110×180, 2010
Piasek na piasku, tech. własna, 125×195, 2015
Pięć rozsadzające cztery, enkaustyka na pilśni, 130×200, 2010
Pięć rozsadzające cztery, enkaustyka, 130;x200, 2010
Płonący obraz-obraz płomienia, akryl na płótnie, 24×18, 2014
Porwanie Europy, tech. własna, 160;x230, 2018
Próba Harmonii, tech. własna, 95×120, 1999
Stos, tech. własna akryl na piasku, 160×130, 2017
Teoria przeźroczystych celów, tech. własna, 110×150, 2004
Teoria przeźroczystych celów VI, tech. własna, 2002
Teoria Przeźroczystych celów XXXIII, tech. własna, 160×210, 2005
Kuszenie świętego Antoniego, pigment lakier samochodowy na pilśni, 50×70, 2009
Kuszenie świętego Antoniego, pigment lakier samochodowy na pilśni,125×200, 2009
Kuszenie świętego Antoniego, pigment lakier samochodowy na pilśni, 125×200, 2009
Wenus diagonalna, tech. własna pigment olej na pilśni, 200×170, 1999
Bez tytułu, acrylic sand canvas, 130×160, 2019
Z cyklu Sztuczna obecność, tech. własna, 130×195, 2017
Z cyklu Sztuczna obecność, tech. własna, 130×200, 2018
Z cyklu Sztuczna obecność, tech. własna, 130×200, 2019
Z cyklu Sztuczna obecność, tech. własna, 130×200, 2019
Z cyklu Sztuczna obecność, tech. własna, 130×200, 2019
Z cyklu Sztuczna obecność, tech. własna, 130×200, 2019
Z cyklu Sztuczna obecność, tech. własna, 130×200, 2019
Z cyklu Sztuczna obecność, tech. własna, 130×200, 2017
Berlin wystawa malarstwa 2009
Łódź, Focus, Biennale 2010, Instalacja malarska pt. Próżna wolność uzależnia
Wojciech Leder urodził się w 1960 roku w Łodzi. Studia w PWSSP ukończył w 1985 roku. Dyplom z malarstwa u Profesora Fijałkowskiego w 1985 roku. Studiował także filozofię na Uniwersytecie Łódzkim.
W 1997 otrzymał Grande Prix Biennale Malarstwa Bielska Jesień. Miał indywidualne wystawy w Muzeum Sztuki w Łodzi w 2001 roku, w Atlasie Sztuki w łodzi 2004 roku, w Galerii Bonna Tirer w Nowym Jorku na Chelsea Arts District w 2015 roku.
Brał udział w Łódż Biennale w 2004 roku i Fokus Lodz Biennale w 2010 roku, w Medition Biennale w 2016 i 2018 roku.
Był kuratorem Dekonstrukcji Utopii w Galerii Miejskiej w łodzi w ramach Festiwalu Czterech Kultur w 2012 roku, był kuratorem wystawy Biografie Rzeczy w Muzeum Żydów Polskich Polin w 2013 roku.
Jego prace znajdują się w wielu kolekcjach w Polsce i zagranicą. Obecnie prowadzi pracownię Malarstwa na ASP im. W. Strzemińskiego w Łodzi. Profesor Zwyczajny.