Z radością informujemy, że Centrum Spotkania Kultur w Lublinie zajęło 3. miejsce w ogólnopolskim rankingu Top Marka 2024 w kategorii „Popularyzacja Kultury”. Jest to znaczący awans, ponieważ w zeszłym roku CSK uplasowało się na czwartej pozycji. To wyróżnienie świadczy o naszej intensywnej działalności i rosnącej obecności na rynku medialnym – nie tylko w Lublinie i regionie, ale w całej Polsce.
Na sukces ten zapracował cały zespół CSK na czele z Markiem Krakowskim – dyrektorem Centrum Spotkania Kultur w Lublinie, który każdego dnia z pełnym zaangażowaniem i sercem realizuje misję popularyzacji kultury, tworząc wyjątkowe wydarzenia i projekty kulturalne. To nasza codzienna praca i pasja sprawiają, że CSK przyciąga uwagę odbiorców z całego kraju i zasłużyło na wyróżnienie w tak prestiżowym rankingu.
Top Marka, tworzony przez Magazyn „Press” we współpracy z Instytutem Monitorowania Mediów od 2017 roku, to przewodnik po metodach budowania wizerunku i skutecznego działania dla 500 najsilniejszych marek w Polsce. Od 16 lat zespół ekspertów analizuje, jak marki funkcjonują w mediach, aby wyłonić te najbardziej wpływowe, popularne oraz aktywne medialnie w swoich kategoriach. Raport jest wynikiem zaawansowanej analizy ilościowej i jakościowej obecności marek w prasie, na portalach internetowych oraz w social mediach.
Wyróżnienie dla CSK jest potwierdzeniem, że nasze działania na rzecz popularyzacji kultury rezonują szeroko, a Centrum Spotkania Kultur skutecznie dociera do opinii publicznej, stając się jednym z wiodących centrów kulturalnych w Polsce.
Dziękujemy naszym widzom, sympatykom i partnerom za wsparcie, które pozwala nam rozwijać nasze projekty i podnosić poziom naszej działalności na rzecz kultury.