
Drzwi do Szafy Filozofa VII, 160×185, tech. własna, 2002

Jedno podwójne trzy pośród czterech, 165×190, enkaustyka na pilśni, 2002

Bez tytułu, tech. własna, 130×190, 2019

Bahama, tech. własna akryl piasek na płótnie 120;130 2017

Bez tytułu, akryl piasek na płótnie, 110×125, 2017

Bez tytułu, enkaustyka, 142,5×122,5, 1994

Bez tytułu, enkaustyka na sklejce, 150×264, 1995

Bez tytułu, akryl piasek tech. własna, 90×140, 2017

Bez tytułu, akryl, piasek na płótnie, 125×195, 2017

Bez tytułu, enkaustyka na pilśni, 125×200, 2010

Bez tytułu, piasek akryl na płótnie, 160×320, 2007

Bez tytułu, piasek pigment olej na płótnie, 165×305, 2007

Bez tytułu, piasek pigment olej na płótnie, 170×310, 2007

Bez tytułu, tech. własna, 120×160, 1998

Bez tytułu, tech. własna, 165×310, 2006

Bez tytułu z cyklu Teoria przeźroczystych celów, 46×38, 2001

Drzwi do Szafy Filozofa VIII, 155×180, tech. własna 2002

Bez tytułu, acrylic, sand, canvas, 130×160, 2019

Enkaustyka na pilśni, 170×155, 2013

Generator tautologiczny, samopoziomująca posadzka, enkaustyka ,165×160, 2004

Iluzje autoteliczne II, akryl na płótnie, 2013

Inferno fine carens, pigment beton na desce, 160×240, 2005

Jaszczurka Śmierć Zmartwychwstanie, tech. własna, 150×280, 2001

Kompozycja bez konturów, olej piasek na płótnie, 12×180, 2003

Kompozycja bez konturu, piasek pigment olej na płótnie, 165×315, 2007

Kompozycja bez konturów, tech. własna, 170×315, 2006

Kuszenie św. Antoniego, tech. własna, 2013

Kuszenie św. Antoniego 3

Kuszenie świętego Antoniego, pigment lakier samochodowy, 90×145, 2012

Nie ruchomy element młyna, pigment beton na desce, 160×85, 2005

Odliczanie przestrzeni między akcentami, enkaustyka na sklejce, 25×54, 2006

Odliczanie przestrzeni między akcentami, enkaustyka na pilśni, 25×54, 2006

Odliczanie przestrzeni między akcentami, enkaustyka na pilśni, 23,5×70, 2006

Odliczanie przestrzeni między akcentami, enkaustyka na pilśni, 25×55, 2006

Odliczanie przestrzeni między akcentami, enkaustyka na pilśni, 25×70, 2006

Odliczanie przestrzeni między akcentami, enkaustyka na pilśni, 30×70, 2006

Perspektywa kuszenia świętego Antoniego, olej na płótnie 110×180, 2010

Piasek na piasku, tech. własna, 125×195, 2015

Pięć rozsadzające cztery, enkaustyka na pilśni, 130×200, 2010

Pięć rozsadzające cztery, enkaustyka, 130;x200, 2010

Płonący obraz-obraz płomienia, akryl na płótnie, 24×18, 2014

Porwanie Europy, tech. własna, 160;x230, 2018

Próba Harmonii, tech. własna, 95×120, 1999

Stos, tech. własna akryl na piasku, 160×130, 2017

Teoria przeźroczystych celów, tech. własna, 110×150, 2004

Teoria przeźroczystych celów VI, tech. własna, 2002

Teoria Przeźroczystych celów XXXIII, tech. własna, 160×210, 2005

Kuszenie świętego Antoniego, pigment lakier samochodowy na pilśni, 50×70, 2009

Kuszenie świętego Antoniego, pigment lakier samochodowy na pilśni,125×200, 2009

Kuszenie świętego Antoniego, pigment lakier samochodowy na pilśni, 125×200, 2009

Wenus diagonalna, tech. własna pigment olej na pilśni, 200×170, 1999

Bez tytułu, acrylic sand canvas, 130×160, 2019

Z cyklu Sztuczna obecność, tech. własna, 130×195, 2017

Z cyklu Sztuczna obecność, tech. własna, 130×200, 2018

Z cyklu Sztuczna obecność, tech. własna, 130×200, 2019

Z cyklu Sztuczna obecność, tech. własna, 130×200, 2019

Z cyklu Sztuczna obecność, tech. własna, 130×200, 2019

Z cyklu Sztuczna obecność, tech. własna, 130×200, 2019

Z cyklu Sztuczna obecność, tech. własna, 130×200, 2019

Z cyklu Sztuczna obecność, tech. własna, 130×200, 2017

Berlin wystawa malarstwa 2009

Łódź, Focus, Biennale 2010, Instalacja malarska pt. Próżna wolność uzależnia
Wojciech Leder urodził się w 1960 roku w Łodzi. Studia w PWSSP ukończył w 1985 roku. Dyplom z malarstwa u Profesora Fijałkowskiego w 1985 roku. Studiował także filozofię na Uniwersytecie Łódzkim.
W 1997 otrzymał Grande Prix Biennale Malarstwa Bielska Jesień. Miał indywidualne wystawy w Muzeum Sztuki w Łodzi w 2001 roku, w Atlasie Sztuki w łodzi 2004 roku, w Galerii Bonna Tirer w Nowym Jorku na Chelsea Arts District w 2015 roku.
Brał udział w Łódż Biennale w 2004 roku i Fokus Lodz Biennale w 2010 roku, w Medition Biennale w 2016 i 2018 roku.
Był kuratorem Dekonstrukcji Utopii w Galerii Miejskiej w łodzi w ramach Festiwalu Czterech Kultur w 2012 roku, był kuratorem wystawy Biografie Rzeczy w Muzeum Żydów Polskich Polin w 2013 roku.
Jego prace znajdują się w wielu kolekcjach w Polsce i zagranicą. Obecnie prowadzi pracownię Malarstwa na ASP im. W. Strzemińskiego w Łodzi. Profesor Zwyczajny.
