BADANIA NAD EDUKACJĄ KULTUROWĄ W WOJEWÓDZTWIE LUBELSKIM:
W ramach programu „Bardzo Młoda Kultura” zajmujemy się także refleksją badawczą nad kulturą i edukacją kulturową na obszarze województwa lubelskiego. Rezultatem są opracowania o charakterze naukowym. Zapraszamy do zapoznania się z nimi:
-
Raport diagnostyczny 2024. Podsumowanie diagnoz lokalnych13
GRU
2024Raport jest podsumowaniem wyników jedenastu diagnoz potrzeb społeczności lokalnych w zakresie podmiotowego uczestnictwa młodzieży w kulturze przeprowadzonych w roku 2024 przez lokalne partnerstwa skupiające -
Raport diagnostyczny 2023. Podsumowanie diagnoz lokalnych21
GRU
2023Raport jest podsumowaniem wyników ośmiu lokalnych diagnoz potrzeb społeczności lokalnych w zakresie podmiotowego uczestnictwa młodzieży w kulturze przeprowadzonych w roku 2023 w ramach lubelskiej edycji -
RAPORT Z REALIZACJI DIAGNOZY LOKALNEJ 202127
KWI
2023Podsumowanie badań nad dziećmi i młodzieżą z Lubelszczyzny podejmowanych w ramach programu Bardzo Młoda Kultura, z wykorzystaniem ankiet, wywiadów indywidualnych i grupowych. Wskazano na czynniki, które -
PRÓBA EPIDEMII. EDUKACJA KULTUROWA W PRZESTRZENI MEDIÓW WIRTUALNYCH27
KWI
2023Próba charakterystyki oferty edukacji kulturowej w internecie, z próbą diagnozy mocnych i słabych stron komunikacji wirtualnej oraz rozpoznania istniejących szans i nadchodzących zagrożeń. Opracowanie -
DIAGNOZA STANU EDUKACJI KULTUROWEJ W WOJEWÓDZTWIE 201827
KWI
2023Kontynuacja badań edukacji kulturowej w regionie z lat 2016-17 prowadzona przez zespół z Instytutu Nauk Socjologicznych KUL. Analizie poddano miejsce edukacji kulturowej w politykach publicznych, podjęto -
MŁODZI LUBIĄ KULTURĘ. WNIOSKI 201827
KWI
2023Analiza wniosków po ewaluacji I edycji programu Bardzo Młoda Kultura w województwie lubelskim, ze sformułowaniem rekomendacji dotyczących rozwoju edukacji kulturowej – sporządzona przez autorów diagnozy -
EDUKACJA KULTURALNA W WOJEWÓDZTWIE 201727
KWI
2023Kompleksowa diagnoza stanu edukacji kulturowej w województwie lubelskim przeprowadzona przez grono specjalistów z UMCS w Lublinie. Autorzy analizują obszar edukacji kulturowej, istniejącą ofertę, zasięg