CSK

Przejdź do menu Przejdź do treści

Dołącz do elity w świecie gier kasynowych, odwiedzając Legiano Casino, gdzie różnorodność spotyka się z jakością. To kasyno jest prawdziwą skarbnicą gier, oferując ponad 5000 tytułów od wiodących dostawców, w tym imponującą kolekcję gier z krupierem na żywo. Niezależnie od tego, czy wolisz klasyczne automaty, czy gry strategiczne, Legiano Casino zapewnia niezrównane wrażenia z gry i hojne bonusy.

Odkryj ekscytujący świat gier w Vox Casino, gdzie Twoje zdanie ma znaczenie. Nasza platforma, inspirowana głosem graczy, oferuje starannie dobraną kolekcję gier od najlepszych dostawców. Wyróżniamy się nie tylko szerokim asortymentem, ale także błyskawicznymi wypłatami i profesjonalną obsługą klienta, która zawsze jest gotowa do pomocy. W Vox Casino każda gra to czysta przyjemność.

Witaj w tropikalnym raju hazardu z Pelican Casino. To kasyno inspirowane egzotycznym ptakiem pelikanem, które oferuje bogactwo gier i hojne bonusy. Z bogatą biblioteką gier, która stale się powiększa, Pelican Casino zapewnia niekończące się godziny rozrywki. Przygotuj się na niezapomniane turnieje, darmowe spiny i atrakcyjny program lojalnościowy. Pelican Casino to idealne miejsce na relaks i wielkie wygrane.

Zapewnij sobie solidną dawkę adrenaliny z Xon Bet Casino, platformą, która łączy w sobie to, co najlepsze w świecie kasyna i zakładów sportowych. Niezależnie od tego, czy jesteś fanem popularnych slotów, gier stołowych, czy wolisz postawić na swoją ulubioną drużynę, Xon Bet Casino ma wszystko, czego potrzebujesz. Z hojnymi bonusami powitalnymi i codziennymi promocjami, jesteś zawsze o krok od wielkiej wygranej.

Idea | PHONOmatic STUDIO

P H O N O m a t i c   S T U D I O

UDO  VOLFRAM  (Robert Kuśmirowski)

NO  BODY  (Marcin Sudziński)

Muzyka elektroniczna rozpada się na oszałamiającą różnorodność gatunków i podgatunków, środowisk i subkultur. Czy biorąc pod uwagę różnice ideologiczne pomiędzy akademickimi, popularnymi i awangardowymi muzykami, możliwe jest wyprowadzenie teorii estetycznej wyjaśniającej tę różnorodność? I czy w kulturze XXI wieku w ogóle jest miejsce na estetykę tego muzycznego gatunku? Dzięki PHONOmatic STUDIO,quasi rekonstrukcji laboratorium dźwięku, w którego skład wchodzi masa ocalałych instrumentów, urządzeń do odtwarzania i rejestracji dźwięku, możemy konfrontować i odkrywać różnorodność gatunków tego fonicznego świata, od wymagającej od słuchacza muzyki konkretnej, generatywnej czy badawczej po muzykę elektroakustyczną. Od glitchu po muzykę dronową i od stylu noise po harmonię lub tonacje solfeżowe, utrzymując, że teoria estetyki oparta na kulturze i historii jest nie tylko możliwa, ale wręcz niezbędna do zrozumienia muzyki artsonicznej.

Powszechnie znane są możliwości takiej muzyki w zakresie wykorzystywania już istniejących dźwięków i tworzenia nowych brzmień. Idea takich spotkań wychodzi z tego punktu wyjścia i rozważa, jak muzyka tworzona za pomocą elektrofonów zmienia nie tylko sposób, w jaki słuchamy muzyki, na co patrzymy w zasłuchaniu ale także sposób, w jaki zaprezentowany dźwięk zostanie w naszej pamięci. Wspólną cechą współczesnej eksperymentalnej muzyki jest troska o to, czy dźwięk sam w sobie ma znaczenie i jak go przywołać z obszaru uznanego za niemuzyczny. Wykorzystanie wcześniej niepożądanych materiałów, takich jak hałas, nagrania terenowe i niezwykle ciche dźwięki, przyczyniło się do zniszczenia „ramy muzycznej”, czyli konwencji, które dawniej oddzielały muzykę od świata zewnętrznego. W pustce powstałej po wyparciu ustalonych ram estetycznych w muzyce wyłoniły się różne filozofie słuchania. Niektóre gatunki muzyki elektronicznej kładą nacisk na nieprzenikalność i abstrakcję dźwięku. Inni utrzymują, że dźwięk funkcjonuje jako znak wskazujący na koncepcje lub miejsca poza dziełem. Jednak wszystkich łączy podejście do słuchania, które zasadniczo odbiega od oczekiwań, które determinowały odbiorcami muzyki na Zachodzie przez ostatnie pięć stuleci.

P H O N O matic  S T U D I O   jest pewnego rodzaju reakcją na oddolne ruchy środowiskowe, związane z muzyką generatywną. Lubelszczyzna otacza dużą troską to, co w kablu piszczy a jej wyznawcy dokladają starań do ich neurotycznych spotkań. „Rogalów Analogowy” OBUH Wojcka Czerna, „Grupa Muzyki Eksperymentalnej” (GME) w CK Lublin, Muzeum Osiedli Mieszkaniowych (MOM), DDK Węglin czy aktywność Kaminicy Cudów w Lublinie, to tylko częsć tej społeczności, która rysuje nasz region jako aktywny w sonicznym zasłuchaniu.

ZADANIA DOFINANSOWANE ZE ŚRODKÓW BUDŻETU PAŃSTWA