CSK

Przejdź do menu Przejdź do treści

PROMOCJA LOKALNYCH WYDARZEŃ KULTURALNYCH

Krótkie kompendium nt. promocji lokalnych inicjatyw i wydarzeń kulturalnych, z wykorzystaniem bezkosztowych lub tanich narzędzi, w tym internetowych. Omówienie zasady kontaktów z lokalnymi mediami i narzędzi jakie warto stosować. Zwrócenie uwagi na media tradycyjne, ale także media internetowe, zwłaszcza społecznościowe, ze szczególnym uwzględnieniem Facebooka.

Autorka: Joanna Wojciechowska – od blisko 15 lat dba o komunikację w sektorze kultury, jest odpowiedzialna za obsługę promocyjną festiwali, premier teatralnych, wydawnictw muzycznych, tras koncertowych, konferencji, kongresów czy szkoleń. Prowadzi zintegrowane działania PR, komunikację w mediach społecznościowych oraz multimedialne newslettery i komunikaty prasowe.


MECENASI CSK
ZADANIA DOFINANSOWANE ZE ŚRODKÓW BUDŻETU PAŃSTWA

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym przez Centrum Spotkania Kultur w Lublinie